مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 21:302020-09-18دانش

زمان شروع آموزش نودانشجویان مشخص نیست/2000 دانشجوی جدیدالورود خواهیم داشت


رییس دانشگاه علوم تهران با بیان اینکه دقیقا مشخص نیست ترم تحصیلی نودانشجویان از کی شروع خواهد شد،گفت: اگر نتایج کنکور تا آبان ماه اعلام شود ما ترم جدید را شروع خواهیم کرد و از طرف دیگر طول ترم را تا تابستان سال 1400 ادامه می دهیم.

- رییس دانشگاه علوم تهران با بیان اینکه دقیقا مشخص نیست ترم تحصیلی نودانشجویان از کی شروع خواهد شد،گفت: اگر نتایج کنکور تا آبان ماه اعلام شود ما ترم جدید را شروع خواهیم کرد و از طرف دیگر طول ترم را تا تابستان سال 1400 ادامه می دهیم.

دکتر عباسعلی کریمی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه طی 7 ماه گذشته دانشگاه علوم پزشکی تهران برای دانشجویان تعطیل نشده است؛ اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در کشور خوابگاه ها، بیمارستان ها و هیات علمی ها فعالیت خود را بدون وقفه ادامه دادند بنابراین تعطیلی در ترم جدید نیز برای ما معنا و مفهوم ندارد و فعالیت های خود را بدون وقفه ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه تصریح کرد: فعالیت های آموزشی دانشجویان در ترم جدید نیز طبق برنامه اعلام شده ادامه خواهد یافت اما در نهایت اگر دانشجویی به دلیل شرایط موجود با مشکل مواجه شود می تواند ترم جاری را حذف کند و ما در این زمینه سخت گیری برای دانشجویان دارای مشکل نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان شروع آموزش نودانشجویان مشخص نیست/2000 دانشجوی جدیدالورود خواهیم داشت

زمان شروع آموزش نودانشجویان مشخص نیست/2000 دانشجوی جدیدالورود خواهیم داشت