مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 20:552020-09-18اقتصادي

ترسیم افق 1450 برای لرستان/ اعتبارات پروژه های جهش تولید ابلاغ شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با اشاره به ترسیم افق 1450 برای این استان، گفت: اعتبارات ملی پروژه های جهش تولید ابلاغ شده است.

- سمانه حسن پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تدوین برنامه آمایش لرستان و شهرستان های استان، اظهار داشت: همچنین چشم انداز استان در افق 1404 تدوین شده و ذیل آن برنامه های عملیاتی اقتصاد مقاومتی، 120 پروژه کلیدی در دو حوزه اقتصادی و عمرانی و 320 شاخص توسعه استان پیش بینی شده است.

ترسیم افق 1450 برای لرستان وی با بیان اینکه در سال 98، 24 پروژه اقتصاد مقاومتی و در سال 99، 34 پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه های عمرانی و اقتصادی استان در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: این پروژه ها بستر سرمایه گذاری و رشد اقتصادی را در استان فراهم می کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با اشاره به اینکه تلاش این بوده که اعتبارات عمرانی را به سمت حوزه حمل و نقل، آب و پروژه های عمران شهری که جنبه گردشگری و توسعه این حوزه را دارند و برای استان خیلی مهم هستند، سوق دهیم، گفت: پروژه های این حوزه ها در قالب اقتصاد مقاومتی طی دو سال تدوین شده اند.

وی با بیان اینکه بعد از تصویب سند ملی آمایش، بازنگری سند چشم انداز و برنامه آمایش استان را خواهیم داشت، افزود: هدف ما این بوده که با برنامه ریزی لازم افق 1450 استان را ترسیم کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم افق 1450 برای لرستان/ اعتبارات پروژه های جهش تولید ابلاغ شد

ترسیم افق 1450 برای لرستان/ اعتبارات پروژه های جهش تولید ابلاغ شد