مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 17:552020-09-18اقتصادي

300 میلیارد بازآورده اراضی ملی به دولت


رییس اداره راه و شهرسازی کاشان با اشاره به رفع تصرف بیش از 15 مورد از اراضی ملی شهرستان گفت: افزون بر 300 میلیارد ریال بازآورده اراضی ملی این اداره به دولت در سال جاری بوده است.

- مجتبی آراسته امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، بابیان اینکه بعضی افراد سودجو از ناآگاهی برخی دیگر سوءاستفاده کرده و اراضی ملی یا زمین هایی که خارج از محدوده شهری بوده را به فروش می رسانند، اظهار کرد: از مردم می خواهیم قبل از اقدام به خرید هرگونه زمین از ادارات راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی از خرید قانونی  آن آگاه شوند.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان با اشاره به رفع تصرف بیش از 15 مورد از اراضی ملی شهرستان گفت: افزون بر 300 میلیارد ریال بازآورده اراضی ملی  این اداره به دولت در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به آزادسازی زمینه ای تصرف شده افزود: این اراضی مربوط به شهرستان کاشان و واقع در شهرهای قمصر، کاشان، برزک و نیاسر است که با حضور عوامل یگان حفاظت اراضی استان از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد و تمامی بناهای ایجاد شده بر روی این اراضی تخریب شد.

آراسته حمایت های قانونی در حفظ و حراست از زمین های ملی را بسیار مهم و تأثیرگذار برشمرد و تأکید کرد: عزم و اراده مجموعه یگان حفاظت اراضی و دستگاه قضایی، مقابله با پدیده زمین خواری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد بازآورده اراضی ملی به دولت

300 میلیارد بازآورده اراضی ملی به دولت