مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 17:002020-09-18اقتصادي

شرایط جدید اعطای بسته های خرید 15 تا 50 میلیون تومانی به بازنشستگان


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به جزییات طرح یاری یادآور شد: سه بسته یک میلیون و دویست هزار تومانی شامل یک ماه خرید، یک ماه تنفس و چهار ماه بازپرداخت اجرا شده که با اتمام مرحله دوم آن در پایان شهریورماه، - جی پلاس ، اکبر افتخاری در آیین اهدای جوایز مرحله نخست طرح یاری به بازنشستگان برنده قرعه کشی مرحله نخست که همزمان با روز گرامیداشت ادبیات فارسی و استاد شهریار برگزار شد، اظهار کرد: طرح های مختلفی در حوزه رفاه و افزایش قدرت خرید بازنشستگان تحت پوشش اجرایی شده که جدیدترین طرح آن ارائه تسهیلات خرید کالای خانگی از یکی از شرکت های معتبر داخلی است که با مشارکت بانک صادرات به زودی کلید خواهد خورد.

بانک اول نوشت: وی با اشاره به آغاز تورهای سلامت محور ویژه بازنشستگان گفت: این طرح قرار بود زودتر از این اجرا شود، اما بیماری کرونا برنامه ما را به تعویق انداخت.

امروز هم برنامه ای تدارک دیده شد در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی تا بتواند آغازگر طرح گردشگری سلامت محور صندوق بازنشستگی باشد.

افتخاری با تأکید بر اینکه اجرای این طرح باهدف ایجاد روحیه خوب برای بازنشستگان است، ابراز امیدواری کرد که این طرح تبدیل به رویه ای برای تورهای سلامت محور یک روزه و کوتاه مدت باشد و روحیه و نشاط مناسبی برای بازنشستگان ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید اعطای بسته های خرید 15 تا 50 میلیون تومانی به بازنشستگان

شرایط جدید اعطای بسته های خرید 15 تا 50 میلیون تومانی به بازنشستگان