مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 16:452020-09-18اقتصادي

تأخیر در افتتاح بوستان عدالت سرخه با بی پولی ستاد بازآفرینی شهری!


شهردار سرخه از پیگیری های مداوم شهرداری سرخه برای افتتاح بوستان عدالت سرخه خبر داد و دلیل اصلی تأخیر در بهره برداری از این طرح را عدم تزریق مالی از سوی ستاد بازآفرینی شهری عنوان کرد.

- مصطفی نطنزی در خصوص روند پیشرفت و انجام کار در بوستان عدالت سرخه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: در حال حاضر، پروژه هایی که در شهرستان سرخه کار می شود، همه از اعتبارات شهرداری، استانی و ملی بوده، اما پروژه بوستان عدالت از اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری است.

او گفت: ما هزینه این طرح  را پرداخت نمی کنیم؛ بلکه هزینه ها را ستاد بازآفرینی شهری مستقر در مسکن و شهرسازی استان سمنان می پردازد و این مسأله، علت اصلی طولانی شدن این پروژه است.

شهردار سرخه تصریح کرد: طرحی که در ستاد بازآفرینی شهری مطرح می شود، توسط شهرداری ارائه و زمین و مشخصات آماده خواهد شد؛ زمینی پیشنهاد می شود که در مالکیت شهرداری باشد که به ستاد واگذار شده و اقدامات مربوط به تنظیم قرارداد، انتخاب پیمانکار و درنهایت شروع کار بر عهده ستاد است.

نطنزی بیان کرد: در حال حاضر نیز مسؤولیت انجام پروژه با ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان بوده و به علت مسائل و مشکلات مالی و پرداخت منابع مالی به مدت دو تا سه سال است که بوستان به صورت نیمه کاره رها شده و در کار وقفه افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر در افتتاح بوستان عدالت سرخه با بی پولی ستاد بازآفرینی شهری!

تأخیر در افتتاح بوستان عدالت سرخه با بی پولی ستاد بازآفرینی شهری!