مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-18سياسي

نتوانستیم کارکرد دین را در جامعه تبیین کنیم


پناهیان با بیان اینکه دین برنامه بهتر زندگی کردن است، گفت: متأسفانه ما به عنوان طلبه و حوزه علمیه بلد نبودیم مسئله دین و کارکرد آن را در کشور بین مردم به خوبی جا بیندازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان امروز در مراسم یادواره شهدای بالاچاف در صحن مسجد شهدا با بیان اینکه دین اساساً به ما این امکان را می دهد که بتوانیم زندگی خوب کنیم و فقط کارکرد دین این نیست که نورانی و عرفانی باشیم، اظهار کرد: بعد از انقلاب مشخص شد که با دین اساساً می شود زندگی کرد و شهدا کارکرد دین و دین داری را به خوبی نشان دادند.

وی با بیان اینکه اگر رشادت رزمندگان در دفاع مقدس نبود مشخص نبود دشمن برای مردم کشور چه نقشه ای کشیده بود، گفت: در شرایط حاضر هم اگر مدافعان حرم برای مقابله با داعش به جبهه مقاومت نمی پیوستند و داعش به کشور مسلط می شد حداقل این بود که نوامیس ما را به حراج می گذاشتند و این خاصیت ذاتی استکبار بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه زندگی امروز خود را مدیون دین هستیم، افزود: ایران در منطقه ای قرار دارد که ازنظر مسائل اقتصادی و بین المللی دارای شرایط استراتژیکی خاص و منحصربه فردی است که همواره مورد طمع جهان خواران بوده و است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانستیم کارکرد دین را در جامعه تبیین کنیم

نتوانستیم کارکرد دین را در جامعه تبیین کنیم