مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-18اقتصادي

نارنگی پیش رس مازندران در راه بازار/ پرهیز از عجله در برداشت


مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: برداشت نارنگی پیش رس مازندران شروع شده و برای ورود به بازار آماده می شود.

- محمدرضا شعبانی امروز درباره آغاز برداشت مرکبات در باغ های مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: برداشت نارنگی پیش رس مازندران شروع شده و برای ورود به بازار اماده می شود.

وی افزود: بعد از برداشت نارنگی پیش رس، باغداران مشغول برداشت نارنگی انشو و سپس برداشت انواع مرکبات و تامسون در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران بیان کرد: مهم ترین توصیه ما به همه باغداران در تمام مراحل برداشت این است که نسبت به برداشت محصولاتی اقدام کنند که از لحاظ قند میوه کامل رسیده باشند و در برداشت از عجله پرهیز کنند.

شعبانی با اشاره به اینکه پس از  حفظ بازار باید گام مهمی برای صادرات مرکبات مازندران برداشته شود، اضافه کرد: بعد از تامین نیاز کشور به مرکبات، باید محصولات را برای صادرات اماده کنیم.

وی تصریح کرد: پیش بینی ما این است از میزان 120هزار هکتار از باغ های مرکبات مازندران 2 میلیون و 700 هزار تن مرکبات برداشت شود.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط آفت مگس مدیترانه در باغ های استان، اظهار کرد: این آفت را همه ساله داریم که باتوجه به آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارنگی پیش رس مازندران در راه بازار/ پرهیز از عجله در برداشت

نارنگی پیش رس مازندران در راه بازار/ پرهیز از عجله در برداشت