مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-18سياسي

جنگ تحمیلی برای جلوگیری از قدرت یابی اسلام سیاسی با محوریت ایران بود


با بیان اینکه جنگ عراق علیه ایران در چارچوب اراده قدرت های اول جهان و با حمایت و پشتیبانی آن ها آغاز شد، گفت: این جنگ برای جلوگیری از قدرت یابی اسلام سیاسی با محوریت کشور مستقلی چون ایران در راهبردی ترین نقطه جهان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام سید حسن چراغی امروز در خطبه های نماز جمعه فارسان با بیان اینکه جنگ عراق علیه ایران در چارچوب اراده قدرت های اول جهان و با حمایت و پشتیبانی آن ها آغاز شد، گفت: این جنگ برای جلوگیری از قدرت یابی اسلام سیاسی با محوریت کشور مستقلی چون ایران در راهبردی ترین نقطه جهان بود.

امام جمعه موقت فارسان با اشاره به عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: برخی حکام مرتجع بحرین و امارات مشروعیت مردمی برای حکومت ندارند و تاکنون نیز با دلارهای نفتی، حمایت خارجی، زندان و آدم کشی توانسته اند بر مردم حکومت کنند.

وی با بیان اینکه حکام بحرین و امارات با این اقدام می خواهند مرگ ارباب خویش را به تاخیر بیندازند، افزود: در این اوضاع باید گروه های فلسطینی هوشیارتر شده و آزادی قدس را معطل وعده های اعراب نکنند.

چراغی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا انتخابات ریاست جمهوری، آمریکا و ایران را بهم گره بزند و تأثیر متقابل این دو را بزرگ کند، اضافه کرد: برخی عوامل داخلی هم بر این موضوع ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تحمیلی برای جلوگیری از قدرت یابی اسلام سیاسی با محوریت ایران بود

جنگ تحمیلی برای جلوگیری از قدرت یابی اسلام سیاسی با محوریت ایران بود