مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-18سياسي

فعالیت بیش از یک هزار جلسه قرآن خانگی در شهر کرمان


رییس شورای قرآنی امام عصر (عج) استان کرمان گفت: در شهرستان های استان کرمان دبیران و رابطان قرآنی فعالیت های گسترده ای را در ترویج فرهنگ قرآنی دارند و ما فقط در شهر کرمان بیش از یک هزار جلسه قرآن خانگی فعال داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نماینده جامعه فرهنگی قرآنی عصر کشور در همایش دبیران و رابطان قرآنی عصر شهرستان های استان کرمان اظهار داشت: باید موضوع قرآن کریم به معنای واقعی کلمه در دستور کار قرارگیرد و جلسات خانگی قرآن کریم نقش آفرین اهداف قرآنی در جامعه خواهند بود لذا از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

وی افزود: استان کرمان دارای زیرساخت های خوبی در زمینه قرآن کریم هست و در این زمینه از استان های موفق و برتر قرار گرفته اما لزوم احیاء و ایجاد جلسات جدید هم یک ضرورت خواهد بود.

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر کشور با تاکید بر مردمی بود فعالیت های قرآنی گفت: تاریخ فعالیت های قرآنی بیانگر این مطلب است که پشتوانه های مردمی برای فعالیت های قرآنی پایدارتر و ماندگار است و نتایج خوبی را در پی داشته است، لذا مردم و خیرین قرآنی را برای هزینه های قرآنی داشته باشید گرچه اعتبارات دولتی هم خوب است اما مردم باید در فعالیت های قرآنی شریک و سهیم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از یک هزار جلسه قرآن خانگی در شهر کرمان

فعالیت بیش از یک هزار جلسه قرآن خانگی در شهر کرمان