مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 11:002020-09-18سياسي

غریب آبادی: عربستان در بحث هسته ای همان راه رژیم صهیونیستی را می رود


نماینده دائم ایران نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین در نشست شورای حکام گفت: آژانس باید از ریاض بخواهد فوراً موافقتنامه جامع پادمان را به طور کامل اجرا کند.

- نماینده دائم ایران نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین در نشست شورای حکام گفت: آژانس باید از ریاض بخواهد فوراً موافقتنامه جامع پادمان را به طور کامل اجرا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی در این نشست اظهار کرد: کشورهای عضو آژانس که همکاری با عربستان سعودی را انتخاب کرده اند، ضمن هوشیاری در این خصوص، کاملا به تعهدات مربوطه خود تحت رژیم پادمان آژانس احترام بگذارند و اطمینان حاصل کنند که ابزارهای پادمانی لازم توسط عربستان سعودی قبل از انتقال هرگونه فناوری، مواد و تجهیزات هسته ای، فراهم شده اند.

غریب آبادی با اعلام نگرانی از عدم اجرای کامل موافقت نامه جامع پادمان توسط عربستان سعودی و سکوت کسانی که همیشه در مورد حفظ یکپارچگی رژیم پادمان ابراز نگرانی می کنند، افزود: علیرغم درخواست های مکرر آژانس، تا زمانی که ریاض پروتکل مقادیر کوچک فعلی خود را لغو نکند، ابزارهای ضروری راستی آزمایی برای اجرای مأموریت آژانس فراهم نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: عربستان در بحث هسته ای همان راه رژیم صهیونیستی را می رود

غریب آبادی: عربستان در بحث هسته ای همان راه رژیم صهیونیستی را می رود