مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-18سياسي

دشمن در هر زمینه ای ضعف ببیند دندان طمع خود را تیز خواهد کرد


خطیب نماز جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه قوی شدن راه حل مشکلات است، گفت: دشمنان در هر زمینه ای که از ما ضعف ببینند دندان طمع خود را تیز می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلای نماز جمعه شهردماوند برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی به ما آموخت که باید روی پای خود بایستیم؛ دفاع مقدس ریشه های انقلاب اسلامی را عمیق تر کرد.

وی ادامه داد: همیشه کسانی بودند و هستند که مقاومت عزتمندانه را زیر سوأل می برند و در جامعه شک و تردید ایجاد می کنند ، این روزها کسانی هستند که مقاومت اقتصادی ملت ایران را تقبیح و سیاست های نظام را تضعیف می کنند.

امام جمعه دماوند با اشاره به اهداف دشمنان نظام بیان کرد:  جنگ تحمیلی و دفاع مقدس شکست دو ابرقدرت شرق و غرب و احساس ذلت سردمداران نظام های فاسد در مقابل اسلام را در پی داشت؛ از مادران، پدران، خواهران، برادران، همسران، فرزندان شهدا و جانبازان به خاطر تحلیل های غلط این روزها رسماً معذرت می خواهم.

حجت الاسلام دماوندی خاطرنشان کرد: دشمنان در هر زمینه ای که از ما ضعف ببینند دندان طمع خود را تیز می کنند، قوی شدن راه حل مشکلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در هر زمینه ای ضعف ببیند دندان طمع خود را تیز خواهد کرد

دشمن در هر زمینه ای ضعف ببیند دندان طمع خود را تیز خواهد کرد