مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-18سياسي

ضرورتی برای ایجاد تشکل های بدون کارکرد وجود ندارد


مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: تمام رویکردها مبتنی بر توسعه کیفی تشکل های مردم نهاد است و ضروتی برای ایجاد تشکل های بدون کارکرد وجود ندارد.

- به گزارش، چهارمین نمایشگاه دو سالانه دستاوردها و توانمندی های تشکل های مردم نهاد در استان اردبیل در قالب اولین نمایشگاه مجازی و آخرین نمایشگاه تشکل ها در پایان قرن سیزدهم با مشارکت مؤسسات مردم نهاد، مراکز نیکوکاری، کانون های فرهنگی هنری مساجد و سایر مجموعه های مردمی همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

سیمزاری از رونمایی پوستر و ابلاغ دستورالعمل این نمایشگاه با حضور معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور طی هفته های آینده خبر داد و افزود: رویکرد شورا در تدوین برنامه ها مبتنی بر توسعه کیفی تشکل ها خواهد بود و ضرورتی برای ایجاد تشکل های بدون کارکرد وجود ندارد.

دبیر شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان اردبیل با اشاره به ضعف عملکرد در شهرستان ها اظهار کرد: انتظار داریم مجموعه های مردمی در حوزه های تابعه، برای ایجاد گروه های توسعه محور و مطالبه گرانه پیش قدم شوند.

در این نشست که با حضور معاونین دستگاه های صادر کننده پروانه فعالیت برای تشکل ها برگزار شد مقرر شد چهارچوب برگزاری نمایشگاه توسط این نهادها با نظرخواهی از کارشناسان ذیربط و نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورتی برای ایجاد تشکل های بدون کارکرد وجود ندارد

ضرورتی برای ایجاد تشکل های بدون کارکرد وجود ندارد