مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-18سياسي

حضور دائم بالگرد امدادی در اردبیل ضروری است/ مسئولان کمک کنند


دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور دائم بالگرد امدادی در اردبیل ضروری است و به همین خاطر مسئولان در تکمیل آشیانه بالگرد امدادی استان کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده است.

قوسیان فعالیت داروخانه های هلال احمر در مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان خلخال در تأمین داروهای بیماران خاص، صعب العلاج و سرطانی را قابل تحسین دانست و بیان کرد: در صورت تأمین بودجه و گشایش ردیف اعتباری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی این جمعیت اقدام به جذب و استخدام جوانان فعال در تیم های امداد و نجات مناطق مختلف کشور خواهد کرد.

وی به اجرای طرح نذر آب 3 توسط جمعیت هلال احمر در استان های کم آب کشور اشاره کرد و گفت: رویکرد اجرای طرح نذر آب در مناطقی است که وقوع تنش آبی ناشی از تغییرات اقلیمی داشته که با توجه به اینکه در سال های گذشته این طرح با کمک های مردمی انجام شد امسال نیز با گستره جنوب و جنوب شرق کشور در مناطقی که به دلیل خشکسالی دچار کم آبی یا بی آبی هستند اجرا می شود.

اختصاص 30 میلیارد ریال برای احداث آشیانه بالگرد هلال احمر استاندار اردبیل در این دیدار اظهار کرد: استانداری برای راه اندازی فاز اول آشیانه بالگرد امداد هوایی جمعیت هلال احمر 30 میلیارد ریالی کمک می کند تا عملیات اجرایی این پروژه شتاب گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دائم بالگرد امدادی در اردبیل ضروری است/ مسئولان کمک کنند

حضور دائم بالگرد امدادی در اردبیل ضروری است/ مسئولان کمک کنند