مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-18سياسي

رییس سازمان برنامه و بودجه هفته آینده به ایلام می آید


هفته آینده با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور حرکت مهم و ارزشمندی به نفع توسعه استان ایلام رقم خواهد خورد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: هفته آینده با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور حرکت مهم و ارزشمندی به نفع توسعه استان ایلام رقم خواهد خورد.

قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز جمعه 28 شهریور ماه در حاشیه نشست با سعید جغتایی رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور از سفر دکتر نوبخت در اواخر هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: ظرف دو ماه گذشته بین پنج تا شش بار با دکتر نوبخت و ده ها بار با دیگر مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو داشته ایم و ماحصل این دیدارها بر این شد که در پایان هفته آتی به استان سفر خواهند کرد.

وی ادامه داد: قبل از سفر دکتر نوبخت جناب اقای جغتایی که تنطیم کننده سفرهای رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هستند به استان سفر نموده و ظرف دیروز و امروز از طرح ها و پروژه های مختلف در شهرستان های استان بازدید کرد.

سلیمانی دشتکی گفت: که طرح ها و پروژه هایی که مورد بازدید و بحث و بررسی قرار گرفته است پروژه هایی هستند که ظرف یک سال آخر کار دولت به اتمام می رسند و اعتبارات آنها بایست تخصیص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان برنامه و بودجه هفته آینده به ایلام می آید

رییس سازمان برنامه و بودجه هفته آینده به ایلام می آید