مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-18سياسي

ولایت پذیری راه پیروزی برابر توطئه های دشمنان است


امام جمعه املش با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و ایجاد توطئه های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: ولایت پذیری با حفظ وحدت و انسجام ملی راه پیروزی انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از املش، حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان املش در مصلا با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از تمامیت ارضی این کشور شجاعانه در مقابل دشمن جنگیدند و با نثار جان موجب زنده نگه داشتن اسلام و عزت و افتخار برای انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام الگویی برای آزادگان جهان شد، افزود: پیشرفت عظیم نظامی ایران اسلامی پس از جنگ موجب شد تا به عنوان یک عامل بازدارنده هیچ قدرتی در جهان به خود اجازه تجاوز به کشورمان را ندهد.

امام جمعه املش هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای احیای رشادت ها و مقاومت های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه به ویژه نسل جوان دانست و گفت: شهدا با ولایت پذیری خود در مقابل دشمن تجهیز شده ایستادگی کردند تا به اسلام و این کشور آسیبی نرسد.

وی با اشاره به اینکه استکبار در دوران هشت سال دفاع مقدس سیلی محکمی از ملت ایران خورده است، بیان کرد: دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی با ملت ایران برای نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری راه پیروزی برابر توطئه های دشمنان است

ولایت پذیری راه پیروزی برابر توطئه های دشمنان است