مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-18پزشكي

بالاخره ویروس کرونا از کجا آمد؟


چند ماهی می شود که کرونا دست از سرمان برنداشته، آنقدر مانده که مناسبات زندگی مان را تغییر داده و حالا قبل از هرکاری، کرونا سنجی محل و شرایط را انجام می دهیم! - چند ماهی می شود که کرونا دست از سرمان برنداشته، آنقدر مانده که مناسبات زندگی مان را تغییر داده و حالا قبل از هرکاری، کرونا سنجی محل و شرایط را انجام می دهیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مجله مجازیست در ادامه نوشت: وقتی صحبت از ویروس و بیماری ناشناخته می شود، مهم ترین راه برای درمان، داشتن پادزهر است، برای پیدا کردن واکسن هم منشا ویروس اهمیت دارد، اما به نظر می رسد برای پیدا کردن منشا کرونا، مشکلات و شایعه های زیادی وجود دارد! در این گزارش نگاهی داریم به همه حاشیه ها و شایعه هایی که درباره منشا کووید-19 وجود داشته است.

سوپ خفاش اولین و اصلی ترین بحث رسانه ها سوپ خفاش بود! چینی ها سال هاست که این سوپ را میخورند و حالا خیلی ناگهانی حامل یه ویروس مرگبار شده است.

البته پزشک ها معتقدند هیچ ویروسی، توانایی انتقال مستقیم از خفاش به انسان را ندارد و به یک سلول واسط به عنوان میزبان احتیاج دارد.

مورچه خوار پولک دار در خبرهای بعدی اعلام شد که اصلا خفاش مقصر نیست، و نوعی مورچه خوار به نام مورچه خوار پولک دار سرمنشا اصلی این ویروس بوده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره ویروس کرونا از کجا آمد؟

بالاخره ویروس کرونا از کجا آمد؟