مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-18اقتصادي

عزم مدیران بانکی برای سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن نشست صمیمانه ای را با مدیران تعدادی از بانک های کشور به منظور تقدیر از ایشان بخاطر گسترش همکاری ها در توسعه صنعت .

- رسولی گفت: عزم و اتفاق نظر در مدیران ارشد بانک ها به منظور سرمایه گذاری برای توسعه صنعت حمل و نقل ریلی کشور وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن نشست صمیمانه ای را با مدیران تعدادی از بانک های کشور به منظور تقدیر از ایشان بخاطر گسترش همکاری ها در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی برگزار کردند.

در این نشست سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران علیرغم وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و اثرات ویروس کرونا با هدف ارتقاء و توسعه حمل و نقل ریلی با افزایش سرمایه گذاری در این بخش بخصوص در سال جهش تولید، همکاری گسترده ای با بانک های مختلف و شرکت های سازنده ناوگان و شرکت های حمل و نقل ریلی بعنوان سرمایه گذار داشته است و در این رابطه بانک های عامل بطور جدی مارا در این راه یاری رسانده و همکاری صمیمانه ای داشته اند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم مدیران بانکی برای سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی

عزم مدیران بانکی برای سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی