مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-18بين الملل

انگلیس: برجام را دور نخواهیم انداخت


وزیر امور خارجه انگلیس که در واشنگتن به سر می برد به اختلاف نظر دو کشور درباره برجام و بازگرداندن تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و افزود که توافق هسته ای تا زمانی که پیمان جدیدی با ایران منعقد نشود به قوت خود باقی می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، «دومینیک راب» در اندیشکده شورای آتلانتیک آمریکا یادآورشد که دولت لندن برجام را دور نخواهد انداخت.

وی این مطلب را در پاسخ به پرسشی پیرامون موضع انگلیس در قبال تلاش آمریکا برای به‌کارگیری مکانیسم ماشه در برجام و برگرداندن تحریم‌ها علیه ایران بیان کرد.

وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که لندن در کنار آمریکا و شرکای اروپایی، تحمل دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را ندارد و از برنامه دونالد ترامپ و ابتکار امانوئل مکرون برای وسیع‌تر کردن توافق با ایران حمایت می‌کند.

وی با این حال اهمیت حفظ برجام را در غیاب چنین توافقی مورد تاکید قرار داد و افزود: این یک تفاوت جزیی [با آمریکا] درباره استفاده از ابزارها در قبال ایران است و در نهایت در خصوص اهداف، با واشنگتن کاملا متحد هستیم و کنار آمریکا شانه‌ به‌شانه می‌ایستیم.

رییس دستگاه دیپلماسی انگلیس سه شنبه گذشته در کمتر از 50 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای گفت و گو با مقامات کاخ سفید و شخصیت‌های برجست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: برجام را دور نخواهیم انداخت

انگلیس: برجام را دور نخواهیم انداخت