مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-18ورزشي

آغاز عملیات احداث 10 زمین روباز تنیس در مشهد


رییس هیئت تنیس خراسان رضوی از آغاز عملیات احداث 10 زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیئت تنیس خراسان رضوی از آغاز عملیات احداث 10 زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش جوانان خراسان رضوی، محمدرضا تدین در خصوص آغاز عملیات احداث 10 زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد، اظهار کرد: قرار است با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی زمین روباز تنیس در زمینی به مساحت 15هزار متر مربع ساخته شود.

رییس هیئت تنیس خراسان رضوی بابیان اینکه اگر شرایط جوی مناسب باشد این پروژه بزرگ تا 22بهمن ماه به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: ما در کنار این 10 زمین قرار است سنتر کورت با ظرفیت 2500 تماشاچی در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و اعتباری بالغ بر 10میلیارد تومان ساخته و به بهره برداری رسد که تاکنون یک میلیارد از این اعتبار صرف خرید آهن آلات شده است.

وی خاطرنشان کرد: سنتر کورت که قرار است ساخته شود می تواند میزبان مسابقات بین المللی و کشوری باشد و در واقع نخستین و بهترین زمین تنیس در شرق کشور خواهد بود.

تدین ادامه داد: با انتصاب محمد خواجوی، پیشکسوت تنیس در سمت ریاست هیئت تنیس مشهد، دفتر فعلی هیئت خراسان رضوی در مجموعه ورزشی سجاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث 10 زمین روباز تنیس در مشهد

آغاز عملیات احداث 10 زمین روباز تنیس در مشهد