مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-18اجتماعي

ابرها مهمان استان سمنان می شوند/ پیش بینی وزش باد و کاهش دما


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که به تدریج ابرها مهمان استان سمنان خواهند شد و در کنار وزش باد و احتمال رگبار به خصوص در ارتفاعات، - دمای هوا نیز کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نگاهی به نقشه های هواشناسی همزمان با روز آدینه نشان می دهد که از امروز ابرها مهمان استان سمنان می شوند همچنین ورود این ابرها در بسیاری از شهرهای استان کاهش محسوس دمای هوا و وزش باد نسبتاً شدید را به دنبال خواهد داشت.

پیش بینی هواشناسی برای هوای استان سمنان در روز جمعه و شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد خواهد بود و هم اکنون وزش باد در شهرهای دامغان، دیباج و مهدی شهر را شاهد هستیم.

دمای هوای مرکز استان 25 درجه بالای صفر است و آسمان صاف گزارش می شود برای سمنان اما از ساعات دیگر کاهش دما و ورود ابرها پیش بینی شده که این شرایط تا فردا نیز تداوم خواهد داشت همچنین وزش باد دیگر پدیده غالب جوی پیش بینی شده در مرکز دیار قومس است.

بیشینه و کمینه دمای هوا در سمنان برای امروز 31 و 20 درجه بالای صفر خواهد بود.

افزایش تدریجی ابرها از امروز عصر شاهرود آسمانی صاف دارد دماسنج ها روی عدد 20 ایستاده اند و باد خنکی در حال وزیدن است کاهش دما در ارتفاعات این شهرستان، افزایش تدریجی ابرها و وزش باد در زمره پیش بینی های هواشناسی برای این بزرگترین شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرها مهمان استان سمنان می شوند/ پیش بینی وزش باد و کاهش دما

ابرها مهمان استان سمنان می شوند/ پیش بینی وزش باد و کاهش دما