مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-18سياسي

اجرای طرح سفره مهربانی/همت خادمیاران در کمک به محرومان


کارشناس امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: خادمیاران رضوی نیز در این برهه از زمان برای رفع محرومیت در زمینه تهیه مایحتاج خانوارهای بی بضاعت تلاش و همتی مضاعف داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان امل، سهیل صالحی صبح امروز در گردهمایی آموزشی و توجیهی مسوولان کانون های موضوعی،تخصصی و محلی دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل با تشریح تشکیلات خادمیاری و اهمیت فعالیت در بخش محرومتن و فقرا، اظهار کرد: خادم یاران افتخاری امام رضا(ع) به نیت امام مهربانی ها و باهدف ترویج سیره منور رضوی به محرومین خدمت رسانی می کنند.

وی گسترش سبک زندگی رضوی را مهم ترین وظیفه خادمیاران رضوی در سراسر استان مازندران طریق الرضا(ع) دانست و افزود: خدمت به محرومان و مستمندان همواره بخشی از سیره حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بوده و در این خصوص شایسته است همه شیعیان و محبین آن حضرت انفاق و دستگیری از محرومتن را جزء مهمی از سبک زندگی خود قرار دهند.

کارشناس امور خادم یاری دفتر نمایندگی استان قدس رضوی در مازندران بابیان اینکه خادم یاران افتخاری حضرت ثامن الحجج(ع) در شهرستان ها و روستاهای استان خدمات در خور تحسینی در حوزه محرومیت زدایی انجام می دهند و قدردان این تلاش بی شائبه آنها هستیم، گفت: همچنین در ایام اشاره کرد و خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سفره مهربانی/همت خادمیاران در کمک به محرومان

اجرای طرح سفره مهربانی/همت خادمیاران در کمک به محرومان