مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-18فناوري

گوگل حریم خصوصی تان را رصد می کند! / نفوذ به زیرساخت اینترنتی ایران و سوریه


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_امید فعال؛ جیمز بام فورد (James Bamford) نویسنده ای که به مدت 25 سال در مورد آژانس امنیت ملی تحقیق کرده می گوید: در نظر آن هایی که از همه چیز مطلع هستند حروف اختصاری NSA به معنای No Such Agency (چنین سازمانی وجود ندارد!) است و آن هایی .

- محمدرضا فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات ایران در روز 13 آبان 94 مدعی شده بود: فقط شرکت ارتباطات زیرساخت (تی آی سی) در ایران خدمات اینترنت می دهد و این شرکت با شرکت مخابراتی جی تی تی (گلوبال تلکام و تکنولوژی) در آمریکا ارتباط ندارد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت کشورمان، در حاشیه همایش پدافند غیرعامل (سال 94) در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش مبنی بر احتمال همکاری اپراتور ای پی اند تی آمریکایی با این وزارتخانه برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تصریح کرد: این موضوع را تکذیب می کنم، اما درعین حال راه اندازی و توسعه این شبکه را با همکاری 12 مشاور خارجی پیش خواهیم برد.

اهمیت اینترنت ملیدر وبگاه پلیس فتا در تعریف اینترنت ملی (شبکه ملی اطلاعات) آماده است که شبکه ملی اطلاعات در سال 1384 با نام شبکه ملی اینترنت در دستور کار مجلس قرار گرفت ولی به دلایلی هنوز محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل حریم خصوصی تان را رصد می کند! / نفوذ به زیرساخت اینترنتی ایران و سوریه

گوگل حریم خصوصی تان را رصد می کند! / نفوذ به زیرساخت اینترنتی ایران و سوریه