مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-18پزشكي

اختصاص اتاق قرنطینه برای خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی ایران


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران از اجرای پروتکل های بهداشتی در خوابگاه های دانشجویی خبر داد و گفت: برای تمامی خوابگاه ها اتاق قرنطینه پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ضرورت برنامه ریزی به منظور حفظ سلامت دانش جویان و در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پیش از شروع سال تحصیلی جدید در جلسه با معاونت آموزشی، تصمیم بر این شد که دانشکده ها اسامی دانشجویان خود را طبق الزام حضور مشخص کرده و به معاونت آموزشی تحویل دهند و سپس معاونت آموزشی، این دانشجویان را با معرفی نامه و بازه زمانی حضور دانشجویان در دانشگاه جهت خوابگاه به معاونت دانشجویی معرفی کند.

شفایی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در همه خوابگاه ها به صورت هفتگی، یک بسته ماسک هفت عددی به ازای هر دانشجو در اختیار خوابگاه قرار داده می شود و علاوه بر آن، وجود مایع ضد عفونی کننده دست در ورودی خوابگاه ها و راهروها برای استفاده دانشجویان و البته ضد عفونی مداوم راهروها و راه پله های خوابگاه با مواد ضدعفونی کننده برای گند زدایی از برنامه های عمومی اجرایی در خوابگاه ها خواهد بود.

وی تاکید کرد: در ضمن در هر خوابگاه، یک اتاق تحت عنوان قرنطینه پیش بینی شده است و در صورت لزوم نیز پزشک انکال برای رسیدگی سریع به بیماران پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اتاق قرنطینه برای خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی ایران

اختصاص اتاق قرنطینه برای خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی ایران