مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-18اقتصادي

8 نکته ساده برای داشتن عمر طولانی همراه با سلامتی


تحقیقات بسیاری در سال های اخیر در باره نحوه افزایش طول عمر و زندگی سالم از طریق تغییر رفتارها و سبک زندگی انجام گرفته است، اما در اغلب این تحقیقات راهکارهای مشترک و ساده ای یافت می شود که بیشترین تاثیر را بر طول عمر و سلامتی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، افزایش امید به زندگی و کاهش نرخ تولد و به تبع آن افزایش جمعیت سالمند،‌ بخشی از دلایلی هستند که توجه به سلامت روحی و جسمی، بهداشت، تامین مالی و ارتقای زندگی شهری مطابق با نیاز سالمندان را آشکار می‌کند.

بر اساس آمار سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت، ‌برآورد می‌شود که افراد بالای 60 سال که تعدادشان در سال 2017 میلادی حدود 962 میلیون نفر بود، تا سال 2030 میلادی 46 درصد افزایش یابند و به 1.

4 میلیارد نفر برسد.

محققان رشد جمعیت سالمند را یکی از مهمترین تحولات اجتماعی قرن بیست و یک می‌دانند و همواره به دنبال روش‌هایی هستند که سلامت دوران پیری را تضمین کند.

در ادامه 8 مورد از این نکات ساده بیان شده است: 1- فعالیت کنیدتحقیقات علمی نشان می‌دهند انجام روزانه 30 دقیقه تمرینات فیزیکی متوسط موجب کاهش خطر ابتلا به انواع بیماری‌های فیزیولوژیکی مانند بیماری‌های قلبی و سرطان و بیماری‌های روانی مانند اضطراب و آلزایمر می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نکته ساده برای داشتن عمر طولانی همراه با سلامتی

8 نکته ساده برای داشتن عمر طولانی همراه با سلامتی