مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-18سياسي

کمک به دانش آموزان و دانشجویان محروم، زمینه ساز نشاط و رونق علم است


کمک به دانش آموزان محروم می تواند در علم و دانش و شور و نشاط مدرسه ها نقش داشته باشد، ماهم برای انجام وظیفه خود در شور عاطفه ها حضور پیدا کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در حاشیه بازدید از غرفه شور عاطفه ها که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مدارس در میدان آزادی قزوین برپا شده است، اظهار کرد: شور عاطفه ها نیاز به توضیح و تفسیر ندارد، زیرا کسانی که عواطف انسانی در آنها موج می زند و فقر و نیاز هم نوعان خود را نمی پسندند و توان تحمل آن را ندارند، در این صحنه حاضر می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: حضور مردم از هر قشری در شور عاطفه ها برای کمک به نیازمندان استان خود همان نگاه مواساتی است که ابتدای شیوع کرونا انجام گرفت.

وی تاکید کرد: در این ایام همزمان با شروع مدارس و سال تحصیلی آموزش دانش آموزان، این شور عاطفه ها برای رفع نیازمندی دانش آموزان و دانشجویان محروم و نیازمند فعال شده است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: کمک به دانش آموزان محروم می تواند در علم و دانش و شور و نشاط مدرسه ها نقش داشته باشد، ماهم برای انجام وظیفه خود در شور عاطفه ها حضور پیدا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به دانش آموزان و دانشجویان محروم، زمینه ساز نشاط و رونق علم است

کمک به دانش آموزان و دانشجویان محروم، زمینه ساز نشاط و رونق علم است