مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-18ورزشي

مسابقه کتابخوانی «سوفیا» در زنجان برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: سومین مسابقه کتابخوانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با محور کتاب «سوفیا» داستان های دفاع مقدس برگزار می شود.

- غلامرضا نظری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه این سازمان هر ماه مسابقه کتابخوانی برگزار می کند، گفت: نخستین مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز شهرداری ها برگزار شد که منبع برگزاری این مسابقه از کتاب آقای شهردار بود که 2 هزار نفر در آن شرکت کردند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه دومین مسابقه کتابخوانی این سازمان نیز از کتاب دافعه و جاذبه علی (ع) برگزار شد، اضافه کرد: این مسابقه نیز به مناسبت عید غدیر و با حضور 300 نفر برگزار شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه سومین مسابقه کتابخوانی این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود، اضافه کرد: این مسابقه از کتاب سوفیا برگزیده داستان های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این مسابقه تا هفتم مهرماه تهیه شده است، اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند کتاب ها را از سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان، پارک بانوان و یا فروشگاه کانون تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی «سوفیا» در زنجان برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «سوفیا» در زنجان برگزار می شود