مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-18اقتصادي

جای متولی و حامی طرح های احیای بافت تاریخی تغییر کرده است


شهردار اردکان با اشاره به این که  در اجرای طرح های احیای بافت تاریخی جای متولی و حامی تغییر کرده است، از کم توجهی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در تخصیص نیافتن اعتبار مناسب به یکی از منسجم ترین بافت های تاریخی کشور در این شهر گلایه کرد.

- ایسنا/یزد شهردار اردکان با اشاره به این که  در اجرای طرح های احیای بافت تاریخی جای متولی و حامی تغییر کرده است، از کم توجهی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در تخصیص نیافتن اعتبار مناسب به یکی از منسجم ترین بافت های تاریخی کشور در این شهر گلایه کرد.

مصطفی پوردهقان اردکان در جریان بازدید از طرح های عمرانی بهسازی و نوسازی بافت تاریخی این شهر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان این که عمده ی بار طرح های حفظ و احیا بافت تاریخی بر دوش شهرداری است، از کم توجهی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در تخصیص نیافتن اعتبار مناسب به یکی از منسجم ترین بافت های تاریخی در این شهر گلایه کرد.

وی با ابراز گلایه از این که اعتبارات محدود و قطره چکانی میراث فرهنگی برای مرمت و احیای بافت تاریخی اردکان کافی نیست، ابراز امیدواری کرد که این موضوع از طرف متولیان توزیع اعتبارات میراث فرهنگی استان در مورد بافت تاریخی اردکان با تغییر رویه ای اساسی مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای متولی و حامی طرح های احیای بافت تاریخی تغییر کرده است

جای متولی و حامی طرح های احیای بافت تاریخی تغییر کرده است