مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-18اقتصادي

نشان استاندارد تنها به اخذ مجوز کاربرد این علامت ختم نمی شود


مدیر کل استاندارد استان یزد با بیان این که امروزه نشان استاندارد تنها به اخذ مجوز کاربرد این علامت ختم نمی شود، تصریح کرد: امروز نشان استاندارد در ابعاد مختلف اقتصادی به عنوان یک برند تبلیغاتی مطرح است و تولیدکنندگان می توانند در همین راستا از استانداردهای .

- ایسنا/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد با بیان این که امروزه نشان استاندارد تنها به اخذ مجوز کاربرد این علامت ختم نمی شود، تصریح کرد: امروز نشان استاندارد در ابعاد مختلف اقتصادی به عنوان یک برند تبلیغاتی مطرح است و تولیدکنندگان می توانند در همین راستا از استانداردهای تشویقی برای کالاهای خود بهره گیرند.

محمد رضا زارع بنادکوکی که به اتفاق معاونین اداره کل و در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس روز گذشته به بازدید از کارخانجات یزدباف رفته بود، افزود: به دلیل تکثر واحدهای تولیدی، در برخی از موارد مشاهده می شود که بازارهای داخلی از برخی کالاها اشباع هستند از این رو، راهکار گردش چرخهای تولید، پرداختن به مقوله صادرات است که خوشبختانه این واحد تولیدی بزرگ استانی می تواند در این زمینه سرآمد باشد.

وی ادامه داد: در مقوله صادرات، رسیدن به بازار پایدار باید هدف اصلی تولید کنندگان یزدی باشد، ضمن این که باید به هوش باشیم که اشتغال پایدار در گروی جهش تولید و متعاقب آن بازاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان استاندارد تنها به اخذ مجوز کاربرد این علامت ختم نمی شود

نشان استاندارد تنها به اخذ مجوز کاربرد این علامت ختم نمی شود