مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-18سياسي

تحول در ذاکری اهل بیت (ع) جزو ضروریات است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تحول در ذاکری اهل بیت (ع) جزو ضروریات است لذا کانون مداحان باید با توجه به این نکته فعالیت کند.

- کرمان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تحول در ذاکری اهل بیت (ع) جزو ضروریات است لذا کانون مداحان باید با توجه به این نکته فعالیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین حقانی پنجشنبه شب در گردهمایی مسئولان کانون مداحان شهرستان های استان کرمان از جمله وظایف ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی را تسهیل گری و حمایت عنوان کرد و افزود: جا دارد از تلاش و زحمات افراد برگزار کننده انتخابات کانون مداحان تشکر کرد و در ادامه باید تلاش شود که نواقص و مشکلات کانون مداحان برطرف شود.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های کانون مداحان باید پالایش و رصد و همچنین ارائه لیست آماری مربوط به حوزه فعالیت آنان باشد که این امر نیازمند تشکیل جلسات و برگزاری نشست های مختلفی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اهمیت حفظ ادب و شأن در مداحی، تصریح کرد: آموزش مداحی باید در تمام سنین به خصوص در میان مداحان جوان مورد توجه قرار گیرد چراکه این امر موجب پیشرفت کیفی در مداحی می شود.

وی با بیان این مطلب که در بحث تجمع های مذهبی باید در استان ظرفیت سازی شود، اظهار کرد: یکی دیگر از مسائل مهمی که باید به آن توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در ذاکری اهل بیت (ع) جزو ضروریات است

تحول در ذاکری اهل بیت (ع) جزو ضروریات است