مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-18اجتماعي

اهدای 1000 تبلت به دانش آموزان نیازمند مازندرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پای ویروس و آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین تداوم آموزش مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان تب خرید تبلت و گوشی همراه دردسر جدیدی برای خانواده ها و ازطرفی باتوجه به اینکه نمی توان فرآیند آموزش را تعطیل کرد به همین دلیل پای مهربانی ها به تحصیل دانش آموزان هم باز شد و مسؤولان آموزش و پرورش در کنار خیران برای تهیه تجهیزات هوشمند دانش آموزان سهیم شدند تا مهر تحصیلی را با مهربانی توامان کنند و خانواده ها هم بیش از این شرمنده فرزندان شان نباشند.

علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره آخرین وضعیت تامین گوشی دانش آموزان نیازمند در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: در راستای تامین گوشی برای دانش آموزان نیازمند یک هزار تبلت در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی افزود: موضوع دیگر تامین گوشی از طریق تسهیلات بوده که در این زمینه 26هزار فقره تسهیلات بانکی به صورت قرض الحسنه در دستور کار قرار گرفته که با مدیران عامل بانک ها در حال انجام ادامه فرآیندها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به استفاده از ظرفیت خیران در این زمینه، اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی مازندران نیز در این زمینه ورود پیدا کرده است و قول مساعد 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1000 تبلت به دانش آموزان نیازمند مازندرانی

اهدای 1000 تبلت به دانش آموزان نیازمند مازندرانی