مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 01:552020-09-17سياسي

راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی «گلسا»


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی گلسا در قم خبر داد و گفت: این سامانه ویژه پاسخگویی سؤالات شهروندان در حوزه حفظ و نگهداری از فضای سبز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام جوادیان با اشاره بر اهمیت توسعه فضای سبز و تأثیر آن بر نشاط اجتماعی و امید افراد جامعه، اظهار کرد: امروزه در کشورهای توسعه یافته به توسعه فضای سبز و نگهداری از آن به عنوان عامل مؤثری در کیفیت و سلامت روان افراد جامعه توجه می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم مشارکت مردمی را عاملی تعیین کننده در حفظ و نگهداری فضای سبز دانست و افزود: باید به مشارکت مردمی در مدیریت شهری به عنوان یک ضرورت نگاه کنیم و این مشارکت در حفظ و نگهداری فضای سبز اهمیت و کارکرد بیشتری پیدا می کند.

جوادیان یکی از برنامه های سازمان را فرهنگ سازی برای نگهداری و پرورش گل های آپارتمانی عنوان و بیان کرد: زندگی آپارتمان نشینی و محرومیت از برخورداری از فضای سبز در منازل چالشی است که زندگی در عصر جدید با آن درگیر است.

وی از راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی گلسا خبر داد و تصریح کرد: این سامانه پاسخگویی سؤالات شهروندان در حوزه حفظ و نگهداری از فضای سبز، گل و گیاه و گیاه پزشکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی «گلسا»

راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی «گلسا»