مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 17:452020-09-17اقتصادي

اجرای سیستم تله متری آب در 35 شهر استان اصفهان


معاون بهره برداری و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در سال جاری در 35 شهر و 6 منطقه اصفهان سیستم تله متری در برخی از تاسیسات آبرسانی اجرا، و نیز در 6 شهرستان در سطح استان بروزرسانی سیستم تله متری تاسیسات آبرسانی در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای اصفهان، ناصر اکبری اظهار داشت: در سال جاری در 35 شهر و 6 منطقه اصفهان  سیستم تله متری در برخی از  تاسیسات آبرسانی اجرا، و نیز در 6 شهرستان در سطح استان بروزرسانی  سیستم تله متری تاسیسات  آبرسانی در دستور کار قرار می گیرد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: در سال جاری  سیستم تله متری در  مخازن و ایستگاه های پمپاژ، شبکه های توزیع و چاه های محلی تامین آب شرب شهری، سامانه های آبرسانی، مجموعه های آبرسانی روستایی، حوضچه های فشارشکن، تصفیه خانه های گلپایگان، فیلترهای شنی فریدون شهر، تله متری انشعابات روستایی اجرا می شود.

وی  با اشاره به بروزرسانی سیستم تله متری تاسیسات آبرسانی در برخی از شهرستان های استان تصریح کرد: در سال 99 بروز رسانی سیستم تله متری در تاسیسات آبرسانی بازسازی و بروزرسانی تله متری شیرخانه نجف آباد، اتوماسیون صنعتی ایستگاه پمپاژ مبارکه در تصفیه خانه باباشیخعلی، بروزرسانی تله متری ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیستم تله متری آب در 35 شهر استان اصفهان

اجرای سیستم تله متری آب در 35 شهر استان اصفهان