مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-17سياسي

رییس شورای سیاسی نُجَباء: درباره سازش عراق با اسراییل خیالبافی نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توییتری ضمن محکوم کردن توافق سازش بحرین با رژیم صهیونیستی، - رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء عراق گفت که حامیان سازش با رژیم صهیونیستی، رؤیای سازش عراق با این رژیم را به گور خواهند برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توییتری ضمن محکوم کردن توافق سازش بحرین با رژیم صهیونیستی، نوشت: هروله حاکمان برخی کشور های مطیع به سمت آمریکا، پدیده تازه ای نیست؛ چرا که ایالات متحده پشتیبان سلطنت استبدادی آن هاست .

حجت الاسلام والمسلمین علی الاسدی ، مسأله شایان توجه را حمایت عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر از هرگونه عادی سازی روابط دانست؛ چیزی که در خصوص اقدام بحرین نیز مشهود بود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: پیش تر تأکید کرده بودیم که نشست سه جانبه مصطفی الکاظمی (نخست وزیر عراق) با السیسی و ملک عبدالله (پادشاه اردن) ممکن است وعده سازش با رژیم صهیونیستی یا عادی سازی باواسطه را در پی داشته باشد .

رییس شورای سیاسی نُجَباء تصریح کرد: همه کسانی که به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی هستند بدانند که عراق حتی در رؤیاهایشان هم نمی‎تواند ایستگاه مناسبی برای این مقصود باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای سیاسی نُجَباء: درباره سازش عراق با اسراییل خیالبافی نکنید

رییس شورای سیاسی نُجَباء: درباره سازش عراق با اسراییل خیالبافی نکنید