مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-17سياسي

خروش مردم ری در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص)


تجمع اعتراضی مردم ولایتمدار ری در محکومیت اهانت به پیامبراکرم (ص) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مردم مؤمن و انقلابی شهرری، به دنبال اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در تجمع اعتراضی خود که با رعایت پروتکل های بهداشتی در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، انزجار خود نسبت به این اقدام را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم پس از عزاداری برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با قرائت قطعنامه ای این رفتار مجله فرانسوی و بازنشر تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) را بخشی از برنامه اسلام ستیزانه آمریکای مستکبر و رژیم غاصب صهیونیستی دانستند و با حضور اعتراضی خود این اقدام اهانت آمیز را محکوم کردند.

در این اجتماع که مسؤولان شهرستان از جمله توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری، قنبری فرمانده سپاه ری، افشار شهردار منطقه 20، یزدیخواه نماینده مجلس، خلیل آبادی رییس شورای شهرستان ری، کنگرلو رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری و جمعی دیگر از روسای دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند، مردم ری با اعلام انزجار و محکومیت این عمل وقیح، خواستار برخورد با نویسندگان و کارکنان این نشریه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم ری در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص)

خروش مردم ری در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص)