مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-17سياسي

تصمیم عجیب اعضای شورای شهرصدرا/ استعفا پس ازدستگیری 2 عضو


پس از اینکه دو عضو شورای شهر صدرا مورد پیگرد قضایی قرار گرفتند و نمی توانند در جلسات شورا شرکت کنند دیگر عضوها نیز در اقدامی عجیب قصد استعفا دارند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: چندی پیش دادگستری استان فارس نسبت به دستگیری دو نفر از اعضای شورای شهر فعالی صدرا اقدام کرده بود و حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس نیز با اشاره به اینکه دادگستری استان فارس همواره مبارزه با فساد را با جدیت و قاطعیت دنبال کرده است گفته بود که این دو عضو فعلی شورای شهر صدرا پیرو گزارشات رسیده و با اتهامات مشخص با دستور قضایی بازداشت شدند.

وی همچنین از بازداشت دو نفر دیگر از هم دستان این افراد که در فراهم کردن مقدمات فساد همکاری داشته اند خبر داد و بیان کرد: پرونده در حال انجام تحقیقات تکمیلی تحت نظارت بازپرس ویژه است.

این در حالی بود که اهالی شهر صدرا نیز با راه اندازی گروه های مختلفی در فضای مجازی نسبت به اقدامات اعضای شورای شهر صدرا نه تنها گلایه مند بودند بلکه روزانه گزارش هایی از نارضایتی های مردمی در فضای مجازی را منتشر می کردند.

لازم به ذکر است مشکلات مختلف عمرانی، عدم بهره برداری از تصفیه خانه صدرا، طراحی نامناسب شهری، سیستم حمل و نقل عمومی بی کیفیت و فاقد امکانات لازم و حداقلی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم عجیب اعضای شورای شهرصدرا/ استعفا پس ازدستگیری 2 عضو

تصمیم عجیب اعضای شورای شهرصدرا/ استعفا پس ازدستگیری 2 عضو