مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-17سياسي

ضرورت پیگیری جدی اولویت های فرهنگی آذربایجان غربی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی در استان باید به صورت جدی از سوی دبیرخانه این شورا پیگیری شده و عملکرد دستگاه های اجرایی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی به اهمیت توجه به قرآن کریم و عمل به آموزه های قرآنی و دینی تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس مصوبات پیشین شورای فرهنگ عمومی در استان برگزاری دوره های قرآنی برای مدیران ضرورت دارد که امیدواریم این دوره ها در انتخاب مدیران نیز موثر باشد.

وی افزود: یکی از معیارهای مهم برای انتخاب مدیران در حکومت اسلامی میزان آشنایی آنان با قرآن و مفاهیم قرآنی بوده و در شرایط فعلی نیز باید این مساله مورد توجه جدی قرار بگیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی در خصوص موضوع فرزندآوری به اهمیت نگرش فرهنگی اشاره کرد و گفت: مباحث و نگرش فرهنگی در بحث فرزند آوری بسیار مهم تر از مسائل اقتصادی است و خانواده ها به دلایل مختلف در حوزه فرهنگی زیر بار فرزندآوری نمی روند و این موضوع می تواند در طولانی مدت باعث مشکلات جمعیتی و آسیب های اجتماعی گوناگونی شود.

قریشی ضمن قدردانی از مطالب مطروحه و گزارشات ارائه شده ادامه داد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی در استان باید به صورت جدی از سوی دبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیگیری جدی اولویت های فرهنگی آذربایجان غربی

ضرورت پیگیری جدی اولویت های فرهنگی آذربایجان غربی