مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-17حوادث

استقرار گشت شبانه راهور برای پیشگیری از تخلفات در ورامین


رییس پلیس راهور شهرستان ورامین گفت: گشت های پلیس راهور ورامین برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی به صورت شبانه در نقاط مختلف ورامین فعال شدند.

- داود عبدالملکی، فرمانده پلیس راهور شهرستان ورامین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین اظهار داشت: قانون برای همه یکسان است و نیروهای خدوم راهور برای کاهش و بروز هرگونه حادثه همواره در نقاط حادثه خیز منطقه استقرار دارند.

وی افزود: در موردی که روزگذشته مقابل شهرداری ورامین اتفاق افتاد و در فضای مجازی منتشر شد، فیلم بازبینی می شود که پارک خودرو راهور در آن محل صحیح نبود و با مأمور آن در صورت اثبات وقوع تخلف برخورد می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین گفت: مأموران ما برای پیشگیری از هرگونه حادثه در محل های حادثه خیز منطقه حضور پیدا می کنند و یکی از محل های پرترافیک و حادثه خیز مقابل شهرداری ورامین است.

عبدالملکی تصریح کرد:اخیراً شب ها نیز گشت های پلیس راهور ورامین در نقاط حادثه خیز نظیر میدان ولی عصر (عج) مستقر شده تا شاهد پیشگیری و رصد هرگونه تخلف باشند .

وی در پایان گفت: پلیس راهور شهرستان ورامین همواره از هرگونه انتقاد و پیشنهاد خبرنگاران که نمایندگان افکار عمومی هستند، استقبال می کند و این مجموعه پویاتر و فعال تر از گذشته در راستای اجرای قانون و دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار گشت شبانه راهور برای پیشگیری از تخلفات در ورامین

استقرار گشت شبانه راهور برای پیشگیری از تخلفات در ورامین