مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-17سياسي

فعالیت 50 گروه جهادی در ملایر/ برگزاری دوره توانمند سازی سرگروه های جهادی


فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به فعالیت 50 گروه جهادی در ملایر از برگزاری دوره توانمند سازی سرگروه های گروه های جهادی در این شهرستان خبر داد.

- سید جواد حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فعالیت 50 گروه جهادی در ملایر اظهار کرد: این گروه ها در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی، عمرانی، توزیع بسته های معیشتی و.

فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از عرصه های فعالیت این گروه ها به صورت تخصصی است افزود: در این زمینه دوره یک روزه توانمندسازی سرگروه های گروه های جهادی با حضور اساتید در سپاه شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: هدف از برگزاری این دوره ساماندهی و توانمندسازی بیشتر برای گروه ها و قدم برداشتن در عرصه های جهادی با تجربه بالاتر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه کمک های مومنانه سپاه ناحیه ملایر تاکنون بیش از 15 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع کرده است گفت: در مرحله اول این کمک ها 12 هزار بسته توزیع شد.

حسینی با بیان اینکه مرحله دوم این کمک ها از دهه ولایت شروع شد و در دو مرحله تا کنون توزیع بسته ها انجام شده است گفت: تا کنون بیش از 4 هزار بسته در مرحله دوم توزیع کمک ها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 50 گروه جهادی در ملایر/ برگزاری دوره توانمند سازی سرگروه های جهادی

فعالیت 50 گروه جهادی در ملایر/ برگزاری دوره توانمند سازی سرگروه های جهادی