مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-17دانش

کارگاه مجازی آشنایی با نرم افزارهای اکلیپس و پترل برگزار می شود


انجمن عمی کیمیا دانشگاه صنعتی شریف، کارگاه مجازی آشنایی با نرم افزارهای اکلیپس و پترل Schlumberger Eclipse & Schlumberger Petrel را برگزار می کند.

- کارگاه مجازی آشنایی با نرم افزارهای "اکلیپس و پترل" برگزار می شود انجمن عمی کیمیا دانشگاه صنعتی شریف، کارگاه مجازی آشنایی با نرم افزارهای "اکلیپس و پترل Schlumberger Eclipse & Schlumberger Petrel" را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، ECLIPSE (شبیه ساز مخزن) نرم افزاری جامع و کامل جهت انجام عملیات شبیه سازی انواع مخازن با هر درجه پیچیدگی ساختمانی، زمین شناختی یا نوع سیال است.

کاربردهای ECLIPSEبا توجه به قابلیت های گسترده و فراوان آن نسبت به سایر نرم افزارهای شبیه ساز مشابه بسیار زیاد است به طوری که می توان گفت به یک استاندارد جهانی تبدیل شده است.

این نرم افزار در نسخه های گوناگون وجود دارد.

Petrel هم نرم افزاری قدرتمند و یکپارچه برای مطالعه و تحلیل چالش های زیرزمینی شامل تفسیر اطلاعات لرزه نگاری، مهندسی مخزن و چاه و دیگر فرآیندهای مرتبط با صنعت نفت است.

معرفی نرم افزارهای اکلیپس و پترل ، اهمیت یادگیری این نرم افزارها برای یک مهندس نفت ، کاربردهای این دو نرم افزار ، بررسی مزایا و معایب این دو نرم افزار و آشنایی با محیط این دو نرم افزار عناوین سرفصل های آموزشی این کارگاه است که با تدریس مهندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه مجازی آشنایی با نرم افزارهای اکلیپس و پترل برگزار می شود

کارگاه مجازی آشنایی با نرم افزارهای اکلیپس و پترل برگزار می شود