مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-17سياسي

راه اندازی 4 خانه هلال در شهرستان مهدی شهر/ مردم به صحنه امدادرسانی می آیند


راه اندازی چهار خانه هلال در شهرستان مهدی شهر در برنامه قرار دارد که در درجزین این خانه افتتاح شد و سه خانه هلال دیگر در شهر شهمیرزاد و روستاهای فولادمحله و کمرود راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدی شهر ظهر امروز در آیین بهره برداری از خانه هلال درجزین اظهار کرد: هلال احمر یکی از نهادهای باریشه و باسابقه کشور و با پشتوانه قوی در انجام امور داوطلبی است.

او اضافه کرد: حجم کاری که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می شود، بسیار بیشتر از سیستم اداری این مجموعه است.

فرماندار شهرستان مهدی شهر گفت: این مجموعه همیشه در کشور و در حوزه بین الملل خوش درخشیده و دلیل آن، حضور نیروهای جوان و باانگیزه همراه با دانش حرفه ای است؛ این نیروی جوان و حرفه ای در امدادرسانی در حوادث پیشگام بوده و از جان خود در بسیاری از حوادث مایه گذاشته اند.

میقانی بیان کرد: خانه هلال درجزین به همت جمعیت هلال احمر، شهرداری و شورای اسلامی درجزین افتتاح و تجهیز می شود؛ امیدواریم در روزهای آینده سه خانه هلال دیگر در شهر شهمیرزاد و روستاهای فولادمحله و کمرود راه اندازی شود.

او گفت: آنچه خانه های هلال را از بخش های دیگر متمایز می کند، استفاده از عموم مردم در محلات برای اجرای برنامه های داوطلبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 4 خانه هلال در شهرستان مهدی شهر/ مردم به صحنه امدادرسانی می آیند

راه اندازی 4 خانه هلال در شهرستان مهدی شهر/ مردم به صحنه امدادرسانی می آیند