مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-17سياسي

روحانی: امیدوارم با افتخار ماه های پرخطر پیش رو را از سر بگذرانیم


امیدوارم در شرایط سختی که در آن قرار گرفتیم و به خصوص با شروع آغاز فصل پاییز و احتمالا شیوع آنفولانزا در کنار کرونا و نیز مشکلات دیگری که با آن مواجه هستیم با افتخار این ماه های پرخطر را از سر بگذرانیم.

- رییس جمهور گفت: امیدوارم در شرایط سختی که در آن قرار گرفتیم و به خصوص با شروع آغاز فصل پاییز و احتمالا شیوع آنفولانزا در کنار کرونا و نیز مشکلات دیگری که با آن مواجه هستیم با افتخار این ماه های پرخطر را از سر بگذرانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم بهره برداری از طرح های وزارت بهداشت، وزارت راه و شهرسازی و هلال احمر با بیان اینکه برخلاف همه فشارهای اقتصادی روند توسعه بهداشت و درمان در سال 99 نه تنها کاهش نیافته بلکه مصمم هستیم بیش از 10 هزار تخت بیمارستان را افتتاح کنیم، گفت: در کشور به طور معمول 1400 تخت به افتتاح می رسیده که این رقم جدید، عالی است.

ما امروز هشت طرح بیمارستانی و درمانی را افتتاح کردیم که به تنهایی 1400 تخت بیمارستانی را به نظام بهداشت افزوده می کند.

وی افزود: یکی از افتخارات دو دولت یازدهم و دوازدهم تلاش پیگیر دولت و بخش خصوصی و مردم برای ساخت و تجهیز بیمارستان ها بوده که اگر میزان نوسازی و بازسازی تخت های بیمارستانی را در کنار افتتاح تخت های جدید طی سال های 92 تا امروز محاسبه کنیم، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: امیدوارم با افتخار ماه های پرخطر پیش رو را از سر بگذرانیم

روحانی: امیدوارم با افتخار ماه های پرخطر پیش رو را از سر بگذرانیم