مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-17اقتصادي

اقبال بالای مددجویان به طرح های اشتغال زایی حوزه دامپروری


مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از اجرایی شدن پنج هزار و 700 طرح اشتغال مددجویی در این استان با هدف توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از اجرایی شدن پنج هزار و 700 طرح اشتغال مددجویی در این استان با هدف توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

محسن مسعودیان راد از اقبال بالای مددجویان به طرح های اشتغال زایی مرتبط با صنعت دامپروری خبر داد و با اشاره به تنوع بالای این طرح ها اظهار کرد: دامپروری با 38 درصد بیشترین سهم را از این طرح های اشتغالزایی دارد.

وی در همین راستا از انعقاد قراردادی بین کمیته امداد و دامپزشکی استان خبر داد و افزود: آموزش و بهبود و ارتقاء سطح بهداشتی دام و محصولات دامی مددجویان کمیته امداد از مهمترین محورهای این تفاهمنامه همکاری است.

این عضو کارگروه اشتغال استان اضافه کرد: تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیته امداد اداره کل دامپزشکی استان سمنان در راستای ارائه خدمات دامپزشکی و آموزشی به مددجویان و استفاده از امکانات موجود طرفین و بهبود و ارتقاء سطح بهداشتی دام و محصولات دامی مددجویان منعقد شده است.

وی ادامه داد: بهره گیری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود طرفین در راستای فرهنگ سازی و ترویج فریضه زکات در جامعه دامداران سطح استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال بالای مددجویان به طرح های اشتغال زایی حوزه دامپروری

اقبال بالای مددجویان به طرح های اشتغال زایی حوزه دامپروری