مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 04:502020-09-17سياسي

پیکر شهید «خیراله ابریشمی» بعد از 40 سال در اسلام آبادغرب آرام گرفت


پس از40 سال، پیکر مطهر «خیراله ابریشمی» امروز در جمع مردم شهیدپرور اسلام آباد غرب درمزار شهدای این شهرستان آرام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهید خیراله ابریشمی گرامی فرزند علی در دهم خرداد سال 1342 در گیلان غرب متولد شد، این شهید پاسدار در منطقه چرمیان این شهرستان در حالی که تا 10 متری مواضع دشمن برای شناسایی رفته بود، در نبرد با دشمن بعثی در 27 دی ماه سال 1359 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید والامقام در منطقه باقی مانده بود که توسط نیروهای مردمی در اسفندماه سال 98 پیدا و پس از انتقال به تهران و انجام آزمایش DNA هویت آن مشخص شد و روز گذشته از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شد.

پیکر مطهر شهید خیراله ابریشمی ، شهید دوران دفاع مقدس هم اکنون بر روی دستان مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس و در چهلمین سال تاریخ پرافتخار شهید گرانقدری دیگر امروز در استان تشییع شد.

سردار بهمن ریحانی ادامه داد: شهید خیراله ابریشمی که در سال 1359 د منطقه گیلان غرب شهید شده بعد از 40 سال مفقودالاثر بودن امروز در آغوش خانواده خود قرار خواهد گرفت، 2 برادر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید «خیراله ابریشمی» بعد از 40 سال در اسلام آبادغرب آرام گرفت

پیکر شهید «خیراله ابریشمی» بعد از 40 سال در اسلام آبادغرب آرام گرفت