مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 00:002020-09-16پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی گناباد به آزمایشگاه جامع تحقیقات مجهز می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: مجوز لازم برای راه اندازی دانشگاه جامع تحقیقات در دانشگاه علوم پزشکی گناباد صادر شده و به زودی شاهد راه اندازی این آزمایشگاه خواهیم بود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: مجوز لازم برای راه اندازی دانشگاه جامع تحقیقات در دانشگاه علوم پزشکی گناباد صادر شده و به زودی شاهد راه اندازی این آزمایشگاه خواهیم بود.

جواد باذلی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: یکی از ملزومات و مولفه های مهم در حوزه پژوهش و همچنین رسیدن به هدف اصلی دانشگاه های نسل 3 و 4 که تولید و کارآفرینی است، فراهم کردن بستر مناسب برای تحقیقات محققان است.

وی ادامه داد: قبلا دانشجویان، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه برای انجام تحقیقات خود به مشهد و شهرهای اطراف مراجعه می کردند که علاوه بر صرف وقت و هزینه، کیفیت تحقیقات هم تحت تاثیر قرار می گرفت.

باذلی خاطر نشان کرد: حدود یک سال و نیم پیش به این فکر افتادیم که دانشگاه را به آزمایشگاه جامع تحقیقات مجهز کنیم که رایزنی هایی انجام و اعتبارات لازم جذب شد و فقط بحث مجوز آن مطرح بود.

وی بیان کرد: یکی از ملزومات صدور مجوز، ایجاد شرایط استاندارد و مکان مناسب برای آزمایشگاه بود که این مکان فراهم و تجهیزات مربوط به آن تهیه شد و نهایتا در بازدید اخیری که از طرف وزارتخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی گناباد به آزمایشگاه جامع تحقیقات مجهز می شود

دانشگاه علوم پزشکی گناباد به آزمایشگاه جامع تحقیقات مجهز می شود