مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 16:202020-09-16سياسي

کتابخانه تاریخی آستان قدس سرمایه و ذخیره فرهنگی جهان اسلام است


مدیرعامل بنیاد دایره المعارف اسلامی با بیان اینکه کتابخانه تاریخی و بزرگ آستان قدس سرمایه ای ارزشمند برای جهان اسلام است، گفت: کتابخانه آستان قدس رضوی به یمن وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) شکل گرفته و یکی از کهن ترین کتابخانه های جهان اسلام و ایران .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حداد عادل ضمن امضای تفاهم نامه همکاری میان این بنیاد و سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی که در راستای هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت های دو جانبه در زمینه های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی منعقد شد، آستان قدس رضوی را با عظمت و کتابخانه آن را سرمایه ای بزرگ برای جهان اسلام خواند و اظهار کرد: ارتباط با آستان قدس رضوی برای نهادهای علمی و فرهنگی مایه برکت است.

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: کتابخانه آستان قدس رضوی میراث گرانقدری برای فرهنگ جهان اسلام است که خدمات خوبی را به دانش پژوهان ارائه می دهد.

حجت الاسلام سید جلال حسینی، رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز ضمن دعوت از دکتر حداد عادل برای بازدید از مجموعه سازمان به داشته های غنی مطالعاتی و دستاوردهای سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه تاریخی آستان قدس سرمایه و ذخیره فرهنگی جهان اسلام است

کتابخانه تاریخی آستان قدس سرمایه و ذخیره فرهنگی جهان اسلام است