مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-16سياسي

«شور عاطفه ها» شوری شیرین برای نشاندن یک لبخند


قصه مهربانی مردم ایران زمین و عشق به هم نوع قصه تازه ای نیست با عمق و جانشان گره خورده است، امروز مردم به مدد کودکان نیازمند آمدند و در این تا در این شور شیرین عاطفه ها لبخند امید بر لبانشان بنشانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند چشم های گریان کودکان محروم، امروز چشم به راه دست های نوازشگری است که همواره با بهانه و بی بهانه مهربانی می کنند.

امروز آغاز نزدیکی دل های اغنیا با فقرا بود، آغاز همدردی، همدلی، همیاری و مساعدت دستانی توانا از دستان دانش آموز نیازمندی که هر روز از پدر کیف می خواهد اما پدر آه در بساط ندارد تا با ناله سودا کند.

امروز در سراسر ایران برای نشاندن لبخندی در گوشه لبان غریبه با لبخندتان، چادرها برپا شده است، چادرهایی از جنس شاپرک های پاییزی، چادرهایی از جنس گرمای دستان پدر در نبودش.

چادرهایی از جنس چادر مهربان و پر از حسرت مادر، آن هنگام که بر روی چشمان معصوم کودکش می کشد تا دلبندش نبیند درد نبود پدر را در ناتوانی مادر از خریدن روپوش ساده مدرسه احساس نکند.

امروز در این روزهای سخت کرونا یی که ویروس کوچک دنیا را در سیطره خود قرار داده است و مرگ از هر زمانی به انسان نزدیک تر است آمده اند همدرد نیازمندان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شور عاطفه ها» شوری شیرین برای نشاندن یک لبخند

«شور عاطفه ها» شوری شیرین برای نشاندن یک لبخند