مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-16دانش

راه اندازی پایگاه فوریت های پزشکی شماره 3 شهری اهر تا پایان سال


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راه اندازی پایگاه های فوریت های پزشکی شماره 3 شهری اهر و روستای ورگهان تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد رحمانی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با تبریک چهل و پنجمین سالگرد تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی به کارشناسان فوریت های پزشکی شهرستان های اهر و هوراند اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که به دنبال آن در شهرستان اهر هستیم، راه اندازی پایگاه شماره 3 اورژانس شهری اهر است که جزو برنامه های توسعه ای در برنامه پنج ساله ششم توسعه است.

وی از راه اندازی پایگاه فوریت های پزشکی 115 در روستای ورگهان شهرستان اهر خبر داد، افزود: پایگاه فوریت های پزشکی 115 در روستای ورگهان جزو برنامه چهارم توسعه بود که از آن زمان به صورت بلاتکلیف مانده بود، از این رو راه اندازی پایگاه شماره 3 شهری اهر و روستای ورگهان نهایتاً تا پایان سال جاری محقق می شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به کمبود نیروی انسانی در فوریت های پزشکی شهرستان های اهر و هوراند، گفت: همچنین در تلاش هستیم تا نیروی انسانی پایگاه های فوریت های پزشکی شماره 3 شهری اهر و روستای ورگهان که در سطح استان جذب نیرو خواهیم داشت را تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه فوریت های پزشکی شماره 3 شهری اهر تا پایان سال

راه اندازی پایگاه فوریت های پزشکی شماره 3 شهری اهر تا پایان سال