مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 12:202020-09-16سياسي

پارک باغشمال با کاربری های عمومی احداث می شود


پارک باغشمال، پارکی عمومی خواهد بود و تنها به یک کاربری خاص اختصاص داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج شهین باهر در نشست تعیین کاربری 9 سالن موجود در فضای پارک در حال احداث باغشمال که با حضور اعضا کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد، افزود: از هنرمندان چندین رشته نیز دعوت کردیم تا پیشنهادات خود را جهت استفاده بهینه از فضاهای پارک مطرح کنند.

او با قدردانی از فعالیت و تلاش شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این شورا یادآور شد: عملیات احداث پارک باغشمال بعد از تحویل قطعی آن قریب به دو ماه است که آغاز شده است.

شکور اکبرنژاد رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست با قدردانی از زحمات شهردار و مجموعه تلاشگران منطقه 3، گفت: باید بحث گردشگری و گردشگر پذیری و مسائل فرهنگی را در احداث پارک و کاربری سالن های موجود، لحاظ کرده و وضع موجود را با کمترین تغییرات به عنوان مطلوب ترین و مفید ترین کار اجرا کنیم.

غلامحسین مسعودی ریحان عضو شورا و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز نیز اجرای پروژه مطابق نظرات کارشناسی را، از امتیازات مثبت پروژه دانسته و گفت: باید با استفاده از نظر کارشناسان آمیزه ای از سنت و مدرنیته، در این پارک به وجود آوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک باغشمال با کاربری های عمومی احداث می شود

پارک باغشمال با کاربری های عمومی احداث می شود