مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-16بين الملل

تاکید روزنامه نگار ایرانی بر حفظ روابط فرهنگی ایران و کره


در آخرین روز از همایش روزنامه نگاران جهان، پونه ندایی ـ روزنامه نگار ایرانی ـ مطالبی را با تاکید بر اهمیت حفظ روابط فرهنگی میان کشورها و جنگ و صلح میان دو کره و تاثیرات بین المللی آن، - در آخرین روز از همایش روزنامه نگاران جهان، پونه ندایی ـ روزنامه نگار ایرانی ـ مطالبی را با تاکید بر اهمیت حفظ روابط فرهنگی میان کشورها و جنگ و صلح میان دو کره و تاثیرات بین المللی آن، بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیستمین اجلاس سه روزه روزنامه نگاران جهان از روز ـ دوشنبه، 24 شهریور ماه (14 سپتامبر) کار خود را به صورت برخط آغاز کرد و در جریان آن موضوع هایی چون فیک نیوزها و آینده رسانه ها ، رسانه ها و راه های کنترل بیماری کووید-19 ، جنگ و صلح دو کره و تاثیر بین المللی آن و .

در قالب نشست و سخنرانی های آنلاین ارایه شد.

در همین راستا پونه ندایی، سردبیر مجله شوکران و معاون سازمان روزنامه نگاران آسیایی روز چهارشنبه (26 شهریورماه) در آخرین روز این همایش، در سخنانی از اهمیت روابط فرهنگی میان کشورها سخن گفت.

متن سخنرانی پونه ندایی به شرح زیر است: ضمن عرض سلام به روزنامه نگاران شرکت کننده در این همایش، سال های قبل بخت آن را داشتیم که با دعوت سازمان روزنامه نگاران کره یکدیگر را ملاقات کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید روزنامه نگار ایرانی بر حفظ روابط فرهنگی ایران و کره

تاکید روزنامه نگار ایرانی بر حفظ روابط فرهنگی ایران و کره