مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-16سياسي

توزیع بیش ازیک میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه


فرمانده سپاه فجر فارس از توزیع بیش از یک میلیون و 300 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مرحله اول رزمایش «کمک مومنانه» خبر داد.

- شیراز- فرمانده سپاه فجر فارس از توزیع بیش از یک میلیون و 300 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یدالله بوعلی ظهر چهارشنبه در مراسم توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه اوقاف و امور خیریه فارس که از محل موقوفه میرزا فتحعلی خان صاحبدیوان تأمین شده، گفت: در کل استان فارس در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه ، بیش از یک میلیون و 300 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شد، سردار یدالله بوعلی تصریح کرد: استان فارس در حفظ انسجام در رزمایش همدلی و مواسات بی نظیر عمل کرد و بدون حساسیت و رقابت های کاذب هدفمند راه را طی کردیم و تا امروز این فعالیت های خداپسندانه ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه تا امروز با کمک مردم نیک اندیش و قرارگاه های سه گانه بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم در استان توزیع شده، یادآور شد: یکی از برجستگی های مردم فارس همین پیشگامی در امورات خیر است.

چنانکه در مرحله دوم این رزمایش که از عید قربان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، تاکنون 647 هزار بسته معیشتی و بیش از 6 هزار قربانی در سطح فارس توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش ازیک میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه

توزیع بیش ازیک میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه